Gotowe rozwiązania dla przychodni i szpitali

Systemy kolejkowe dedykowane dla sektora medycznego

System kolejkowy to innowacyjne urządzenie, które kolosalnie wpływa na jakość obsługi i kształtowanie pozytywnego wizerunku danego przedsiębiorstwa bądź instytucji. Pełni on rolę gospodarza, który wita przybyłego pacjenta, a także pewnego rodzaju przewodnika, towarzyszącego mu podczas pobytu w przychodni.

Powoduje zauważalną redukcję stresu i napięcia, które zwykle towarzyszy osobom stojącym w „zwyczajnych” kolejkach, a także umożliwia Pacjentowi oczekiwanie w najbardziej komfortowym dla niego miejscu. Co więcej, korzyści są obustronne, jako że systemy kolejkowania to niezrównane źródło informacji statystycznych, dzięki którym można lepiej wykorzystać potencjał oraz czas personelu. Narzędzie to sprawia tym samym, że z jego wprowadzenia satysfakcję czerpie zarówno pacjent, jak i firma.

Dana instytucja lub przedsiębiorstwo może wykorzystać je po to, aby efektywniej zarządzać czasem pracy, optymalizować ilość potrzebnych pracowników, jak również kontrolować jakość i wydajność pracy każdej zatrudnionej osoby.

Rozwiązania gotowe dla przychodni

Systemy kolejkowe Mini Kit są głównie dedykowane i wdrażane do sektorów medycznych NFZ, NZOZ, ZOZ oraz klinik prywatnych. Ich elastyczność, łatwość i niezawodność (brak podłączenia do komputera, prosta obsługa przez lekarza) sprawiają że to rozwiązanie jest najbardziej chwalone przez odbiorców. Kolejna zaleta systemów Mini Kit jest to, iż nie wymagają one nakładów finansowych na instalacje, wdrożenie bądź szkolenie. Jest to gotowe rozwiązanie przystosowane do natychmiastowego użytku dla rejestracji, gabinetów lekarskich, gabinetów zabiegowych.

  • Zestawy Mini Kit zawierają wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania wraz z zasilaczem, regulowanym mocowaniem ściennym.
  • Instalacja może być przeprowadzona przez dowolnego elektryka lub osobę znającą się na montażu domofonów lub instalacji alarmowych.
  • Z naszej strony otrzymujecie Państwo gotowe rozwiązanie - pakiet Mini Kit skonfigurowany i gotowy do działania.
  • Zapewniamy doradztwo i pomoc podczas wdrożenia lub zapewniamy własną instalację systemu.


Zasada działania

Osoba, która przybywa do przychodni, po naciśnięciu przycisku otrzymuje numerek z drukarki. Z owego biletu pacjent może dowiedzieć się dokładnie do którego gabinetu ma się zgłosić i w jakim momencie. Obsługa ma natomiast dostęp do konsoli stanowiskowej, umieszczonej zazwyczaj na biurku, dzięki której może przywołać danego klienta. Na ekranie znajdującym się nad stanowiskiem wyświetla się numer biletu, a na tablicy głównej – zarówno numer biletu, jak i stanowiska. Aby dodatkowo zwrócić uwagę pacjenta, przywołaniu do okienka, biurka lub pokoju towarzyszy sygnał dźwiękowy.

W sytuacji, gdy występują kolejki tematyczne, system wyposażony jest w zestaw dodatkowych strzałek oraz liter, przypisanych do konkretnych tematów. Ekrany umieszczone nad stanowiskiem, a także tablice główne, wyświetlają literę związaną z określonym serwisem przed numerem biletu. Dla wygody pacjenta, literę serwisu dodatkowo drukuje się też na samym bilecie. Informacje uzyskane z tablicy, wyświetlaczy i biletów przyczyniają się do tego, że klient od samego początku do końca ma wrażenie, iż trafił do niezwykle przyjaznej instytucji.

Jakie korzyści przynoszą systemy kolejkowania?

Dla pacjentów:

  • są bardzo wygodne i znacznie podwyższają jakość obsługi,
  • pozwalają zaoszczędzić czas,
  • charakteryzują się wysokim poziomem dyskrecji i bezpieczeństwa,
  • działają niezwykle szybko i efektywnie,
  • dbają o porządek i sprawiedliwość,
  • eliminują prawdopodobieństwo zajęcia miejsca w nieodpowiedniej kolejce.

Dla personelu:

  • czynią warunki pracy lepszymi,
  • redukują stres,
  • pozwalają skupić się na indywidualnej obsłudze konkretnego pacjenta,
  • pomagają zachować porządek, ład i bezpieczeństwo,
  • eliminują obowiązek kierowania ruchem klientów i dbania o prawidłową kolejność obsługi,
  • znacząco łagodzą frustrację klientów.

Dla kierownictwa:

  • pomagają lepiej organizować czas pracy
  • można na nich także umieszczać różnego rodzaju komunikaty, informacje, reklamy, ogłoszenia itp.
  • pozwalają badać obciążenie, czas oczekiwania i obsługi czy też liczbę obsłużonych pacjentów, dzięki dostępowi do danych statystycznych,
  • ułatwiają kontrolę wydajności oraz jakości pracy zatrudnionych osób,
  • wspomagają odpowiednie zarządzanie zasobami pracowniczymi,
  • umożliwiają monitorowanie zaistniałych podczas obsługi klientów sytuacji,
  • prowadzą system wczesnego ostrzegania i wysyłają alerty np. wtedy, gdy czas oczekiwania nadmiernie się przedłuża.
© 2013 Intertar. All Rights Reserved