|
FAQ - częste pytania |
|
- 1. Czy korzystanie z systemu poprawia komfort klientów i pracę pracowników?
- Oferowany przez naszą firmę system kolejkowy Mini Kit sprawi, że klient od samego początku uświadomi sobie, iż trafił do przyjaznego miejsca. Klient w prosty sposób pobiera bilet i dzięki zamontowanym wyświetlaczom może monitorować postęp kolejki. To rozwiązanie pomaga również pracownikom, którzy mogą skupić się wyłącznie na swojej pracy.
- 2. Czy widoczny jest wzrost ilości obsługiwanych klientów?
- Tak! Z doświadczenia wiemy, iż po wprowadzeniu systemu ilość obsługiwanych klientów wzrasta. To wszystko dzięki wzrostowi dyscypliny pracy oraz podwyższonemu komfortowi obsługi. System umożliwia również sterowanie godzinami pracy i obsługą klientów, tak aby lepiej wykorzystać czas pracowników. Takie rozwiązanie sprawia, że każdy pracownik wie co się aktualnie dzieje i może bardzo szybko reagować na zmiany.
- 3. Jak dobrze zorganizować miejsca oczekiwania klientów?
- Korzystając z naszej oferty systemu do zarządzania kolejkami Mini Kit mogą Państwo lepiej zaprojektować poczekalnię dla swoich klientów. Nasza firma pomaga również przy wyborze najlepszego miejsca i jego organizacji.
- 4. Jakie są inne zalety korzystania z systemu kolejkowego?
- System umożliwia również odwiedzenie dwóch stanowisk za pomocą jednego biletu. Pozwala to na większe poszanowanie czasu klienta. Wystarczy jak klient poprosi o przekierowanie do drugiej kolejki po zakończeniu danej obsługi.
Nasz system do zarządzania kolejkami działa również motywująco. Dzięki zebranym statystyką pozwala na kontrolowanie wydajności pracowników i ewentualną pomoc osobom o niskiej efektywności.
Jesteśmy pewni, że wykorzystanie naszego systemu poprawi wizerunek Państwa firmy wśród klientów i konkurencji. Wszyscy z pewnością zauważą i docenią fakt, że system spowodował dopasowanie Państwa firmy do potrzeb klientów.
|
|
|