Gotowe rozwiązania dla przychodni i szpitali

FAQ - częste pytania

  • 1. Czy korzystanie z systemu poprawia komfort klientów i pracę pracowników?
  • Oferowany przez naszą firmę system kolejkowy Mini Kit sprawi, że klient od samego początku uświadomi sobie, iż trafił do przyjaznego miejsca. Klient w prosty sposób pobiera bilet i dzięki zamontowanym wyświetlaczom może monitorować postęp kolejki. To rozwiązanie pomaga również pracownikom, którzy mogą skupić się wyłącznie na swojej pracy.
  • 2. Czy widoczny jest wzrost ilości obsługiwanych klientów?
  • Tak! Z doświadczenia wiemy, iż po wprowadzeniu systemu ilość obsługiwanych klientów wzrasta. To wszystko dzięki wzrostowi dyscypliny pracy oraz podwyższonemu komfortowi obsługi. System umożliwia również sterowanie godzinami pracy i obsługą klientów, tak aby lepiej wykorzystać czas pracowników. Takie rozwiązanie sprawia, że każdy pracownik wie co się aktualnie dzieje i może bardzo szybko reagować na zmiany.
  • 3. Jak dobrze zorganizować miejsca oczekiwania klientów?
  • Korzystając z naszej oferty systemu do zarządzania kolejkami Mini Kit mogą Państwo lepiej zaprojektować poczekalnię dla swoich klientów. Nasza firma pomaga również przy wyborze najlepszego miejsca i jego organizacji.
  • 4. Jakie są inne zalety korzystania z systemu kolejkowego?
  • System umożliwia również odwiedzenie dwóch stanowisk za pomocą jednego biletu. Pozwala to na większe poszanowanie czasu klienta. Wystarczy jak klient poprosi o przekierowanie do drugiej kolejki po zakończeniu danej obsługi.

    Nasz system do zarządzania kolejkami działa również motywująco. Dzięki zebranym statystyką pozwala na kontrolowanie wydajności pracowników i ewentualną pomoc osobom o niskiej efektywności.

    Jesteśmy pewni, że wykorzystanie naszego systemu poprawi wizerunek Państwa firmy wśród klientów i konkurencji. Wszyscy z pewnością zauważą i docenią fakt, że system spowodował dopasowanie Państwa firmy do potrzeb klientów.
© 2013 Intertar. All Rights Reserved