Gotowe rozwiązania dla przychodni i szpitali

Rozwiązanie dla Ciebie

Już od ponad 10 lat specjalizujemy się w tworzeniu i realizowaniu nowoczesnych rozwiązań, które podnoszą jakość obsługi klienta. Nasze systemy kolejkowe cieszą się popularnością wśród przedsiębiorców z branży finansowej, handlu detalicznego, a także w sektorze medycznym oraz w instytucjach publicznych i nie tylko. To rewelacyjne ulepszenie dla każdego miejsca, w którym ludzie czekają na swoją kolej. Pozwala bowiem zmniejszyć koszty, zoptymalizować czas pracy i stworzyć bardziej przyjazną atmosferę. System kolejkowy Mini Kit to nowy standard obsługi.

Większe korzyści

Jeśli chcą Państwo efektywnie rozwijać swoją działalność i odpowiednio gospodarować posiadanym potencjałem, podnosząc swoją pozycję na rynku, warto zainwestować w systemy kolejkowania. W każdej branży liczy się minimalizacja kosztów oraz maksymalizowanie szansy na zysk, dlatego podejmujemy współpracę z różnorodnymi firmami i instytucjami. Przygotowane przez nas urządzenie pozwala:

  • czerpać więcej korzyści z wizyt klientów,
  • zoptymalizować przepływ osób przez placówkę,
  • badać standard i efektywność pracy zatrudnionej kadry
  • obsługiwać klientów w sposób indywidualny, sprawiedliwy i przyjazny.

Dzięki lepszemu spełnieniu oczekiwań klienta, można znacząco ponieść wyniki sprzedażowe, dlatego wielu przedsiębiorców pracuje bardzo elastycznie i coraz precyzyjniej odpowiada na potrzeby konsumentów. Umożliwia to wyróżnienie się na dzisiejszym konkurencyjnym rynku i kształtowanie przyjaznej marki.

Czas, którzy klienci marnowaliby stojąc w kolejce, można wykorzystać do działań promocyjnych. Mianowicie, umożliwiając im wygodne oczekiwania na swoją kolej na fotelach, mogą Państwo w pobliżu ustawić stoisk z ulotkami i innymi materiałami reklamowymi. W ten sposób, konsument niejednokrotnie nabiera chęci, aby skorzystać z oferty w większym stopniu, niż planował w momencie przyjścia do danego punktu. System kolejkowy wpływa na pozytywną ocenę marki w oczach klienta, co czyni go bardziej podatnym na inwestycję swoich środków finansowych. Mini Kit można zastosować nie tylko w gabinecie medycznym czy urzędzie państwowym, ale także w dowolnym sklepie.

Podniesienie standardu obsługi

System Mini Kit świetnie nadaje się do tego, aby mieć większą kontrolę nad przebiegiem pracy w placówce. Co więcej, przy pomocy uzyskanych z niego informacji, można dokładniej zaplanować swoje działania biznesowe i trafniej przewidzieć reakcje klientów. Dzięki nieustannej obserwacji, mogą Państwo natychmiast zareagować w ekstremalnej sytuacji. Jedyne co należy wtedy zrobić to skonfigurować profile obsługi i w ten sposób zaprosić do okienka osoby, które np. mają większy priorytet lub czekają już zbyt długo. Opcje systemowe umożliwiają:

  • szybszą obsługę większej liczby osób,
  • precyzyjne planowanie rozmieszczenia pracowników,
  • przewidywanie czasu postoju oraz zbyt dużego obciążenia,
  • podniesienie poziomu obsługi.

Dostępne narzędzia pozwalają nadzorować pracę konkretnego członka personelu, co daje przedsiębiorcy informację o jego wydajności. Można też porównywać te dane z oceną efektywności innych pracowników. Systemy kolejkowe informują:

  • jak długo klient czeka na swoją kolej i ile minut zajmuje jego obsługa,
  • czy kadra odpowiednio wywiązuje się ze swoich obowiązków,
  • kiedy następuje czas nadmiernego obciążenia,
  • ile osób opuszcza stanowisko nie będąc w pełni obsłużonymi.

Urządzenie to pozwala uświadomić się, jak wyglądają mechanizmy działania w określonej placówce, dzięki czemu zarządca może porównać dane zebrane w przeszłości z bieżącymi, sprawdzając, czy jakość obsługi wzrasta, maleje czy też utrzymuje się na podobnym poziomie. Mianowicie, mogą Państwo zbadać:

  • czas obsługi,
  • ilość osób w punkcie o określonej porze,
  • tempo pracy poszczególnych członków kadry,
  • czas oczekiwania w kolejce.

Redukcja kosztów

Sprawniejsze administrowanie punktem obsługi i zastosowanie programu oszczędności stanowi czasem jedyną możliwą reakcję na nadmierne koszty prowadzenia działalności gospodarczej. Dzięki wyższej skuteczności prowadzonych działań i lepszym wynikom sprzedażowym, połączonym z optymalnym wykorzystaniem potencjału personelu, firma może funkcjonować stabilniej, a nawet się dalej rozwijać. Dzięki zbieranej przez lata wiedzy i doświadczeniu, znamy potrzeby współczesnych przedsiębiorców i potrafimy kompleksowo na nie odpowiadać.

Jak nietrudno się domyślić, każda strata czasu pracy przekłada się na obniżenie osiąganych korzyści. Posługując się naszymi systemami kolejkowymi, nie muszą się Państwo zastanawiać czy ilość personelu jest odpowiednia i czy nie jest on zbytnio przytłoczony liczbą obowiązków. Udostępniają one bowiem dane, które pozwalają obsadzić stanowiska w sposób efektywny i wydajny. Mogą one znacząco zredukować przestój kadry, a nawet w pełni go zniwelować, gdyż:

  • nieustannie nadzorują stan kolejki, co unaocznia, który członek załogi ma zbyt wiele pracy, a u kogo nie ma obecnie żadnych interesantów,
  • umożliwiają badanie tendencji w obciążeniu, dzięki czemu można wyciągać wiele przydatnych wniosków,
  • pozwalają dostosowywać obsadzenie punktów obsługi do aktualnych potrzeb,
  • od razu alarmują o naruszeniu wyznaczonych norm, np. liczby osób w kolejce bądź czasu oczekiwania.

Poprawa efektywności

Rozumiemy problemy kadry kierowniczej, której czasem może zabraknąć pomysłu na to, aby znaleźć złoty środek na niezadowolonych z czasu oczekiwania klientów przy jednoczesnym nieprzekraczaniu możliwości personelu. Tutaj właśnie z pomocą przychodzi system kolejkowy Mini Kit, który:

  • umożliwia odpowiednie zarządzanie obsługą,
  • redukuje czas oczekiwania klienta, a co za tym idzie, zmniejsza jego frustrację,
  • zmniejsza przestoje
  • optymalizuje możliwości pracowników z zapotrzebowaniami interesantów.

Warto uświadomić sobie, jak wiele korzyści przynoszą przemyślane strategie działania i skuteczna realizacja celów. Gdy podstawowe akcje, a także te niedochodowe, będą trwały krócej, załodze zostanie więcej czasu na wykonywanie trudniejszych, ale też bardziej rentownych zadań. Firma, która w dużej mierze działa na zasadzie bezpośredniego kontaktu z kontrahentami, powinna skracać czas obsługi do minimum, jednocześnie zachowując pełną elokwencję. W ten sposób, można się wyróżnić na tle konkurencji i zachęcić potencjalnego klienta do skorzystania z właśnie naszej oferty. Systemy kolejkowania pomagają także identyfikować najbardziej wymagające obszary działań, co umożliwia podjęcie odpowiednich kroków w celu polepszenia organizacji pracy.

© 2013 Intertar. All Rights Reserved